Kumanya Yardımlarınızı Filistinli İhtiyaç Sahiplerine Ulaştırıyoruz

27/06/2020

Ramazan-ı Şerif ayında başlattığımız kumanya kampanyamız için gönderdiğiniz bağışlarınızı Filistinli ihtiyaç sahiplerine ulaştırdık.

Diğer Haberler
Bağışlarınızı Afrika'daki İhtiyaç Sahiplerine Ulaştırıyoruz
Afrika' daki ihtiyaç sahibi din kardeşlerimiz için gönderdiğiniz bağışlarınızı en hızlı şekilde ulaştırıyoruz.…
30/06/2020
Çağrı Merkezimiz Hizmete Devam Ediyor
Bağışlarınız ve faaliyetlerimiz hakkında bilgi almak için çağrı merkezimiz 09:00 - 18:30 saatleri arasında hizmet vermektedir.…
19/08/2020
Hiranur Derneği 600 Hafız Yetiştiriyor!
Hiranur  İlim ve Hizmet Derneği, eğitim desteği projeleri kapsamında 600 hafız yetiştirmek için yeni bir proje başlattı. …
İyilik Yolculuğu: GANA
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği; mazlumların ihtiyacını karşılamak ve onların yanında olmak için Afrika Gana’ya İyilik…
Hiranur Derneği 2020 Yılı Faaliyetleri Açıklandı
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği; 2020 faaliyet yılı içersinde, mazlum coğrafyalara ve ihtiyaç sahiplerine yönelik…
Burkina Faso Külliyesi’nin Temeli Atıldı
Hiranur Derneği, Burkina Faso’nun Titao bölgesinde bir külliyenin temellerini attı. Burkina Faso Külliyesi’nin…
İyilik Yolculuğu: BURKİNA FASO
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği; Burkina Faso’daki ihtiyaç sahiplerinin derdine deva olmak ve yardım çağrılarına…
Mevlid Kandili’nde 10 Bin Kişilik İftar Verildi
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği, Mevlid Kandili olması vesilesiyle Afrika kıtasında, 11 farklı ülkede iftar yemeği verdi. …
100 Köye 100 Su Kuyusu Projesi Tamamlandı
Hiranur  İlim ve Hizmet Derneği; Afrika’nın kurak topraklarına yönelik başlatmış olduğu 100 Köye 100 Su Kuyusu…
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği Yeni Logosunu Tanıttı
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği, 2012 yılından bu yana mazlumların umudu ve ihtiyaç sahiplerinin yanında olmak adına aralıksız…
30/01/2021
Fetih Yıldönümünde Ayasofya'da Sabah Namazı Sonrası Çorba Dağıtımı Yapıldı
Hiranur olarak Fetih yıldönümünde Ayasofya'da Sabah Namazı Buluşmasına katıldık.      …
28/05/2021
Türkmen Sahra Müftüsü Kurban-ı Muhammed Hazretleri Ziyarete Geldi
İranlı Büyük Alim Kurban-ı Muhammed Hazretleri Hiranur Vakfı Genel Merkezimizi ziyarete geldi. Kendileri İran'da…
29/05/2021
Afrika İyilik Yolculuklarımız Devam Ediyor... Hedef Uganda
Hiranur Derneği ihtiyaç sahiplerinin derdine deva olmak ve yardım çağrılarına yanıt vermek için üzere gerçekleştirdiği…
İsmailağa Derneği Ulema Heyeti Ziyarete Geldi
İsmailağa Derneği Ulema Heyeti Hacı Mahmud Efendi Hazretlerimizin oğlu Ahmet Ustaosmanoğlu, Salih Topçu, Recep…
29/05/2021
Hiranur Derneği Heyeti olarak Uganda Jinja Şehir Müftüsünün Daveti Üzerine Ziyarete Gidildi.
Hiranur Derneği Heyeti olarak Uganda Jinja Şehir Müftüsü Shekh. İsmail Adi Basoga 'nın daveti üzerine kendilerini…
31/05/2021
Hiranur Vakfı 2021 Eğitim Sezonu İçin Kayıtlar Başladı
Hiranur Vakfı 2021 sezonu öğrenci alımına başladı. 7, 8, 9, 10, 11, 12 inci sınıflar için öğrenci alımı yapılıyor.…
01/06/2021
Afrika İyilik Yolculuğu - Gana ve Burkina Faso
Hiranur Derneği iyilik yolculuğunun bir sonraki durağı Gana ve ardından Burkina Faso. Buralardaki muhtaçlar için yola…
11/06/2021
Uganda Çalışmaları Hız Kesmeden Devam Ediyor
Hiranur Derneği olarak Uganda'da çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Türkiyeli hayırseverlerin iftihar edeceği…
Hiranur Derneği Kurban Organizasyonu 2021
Hiranur Derneği 2021 Kurban Organizasyonu hazırlıkları başlamıştır. Yurtiçinde kendi bünyesindeki kesimhanesinde vacip…
12/07/2021
Hiranur Derneği Burkina Faso Temsilciliği Açılmıştır
Burkina Faso'da Hiranur İlim ve Hizmet Derneği yeni bir temsilcilik açmıştır. Batı Afrika ülkesi olan Burkina Faso'da…
28/07/2021
Burkina Faso'da Köy halkı topluca iman etti
HZ. Muhammed (ﷺ) Külliyemizin açılışına katılan,100 kişi erkek, kadın ve çocuklarında olduğu köy halkı…
29/07/2021
Ekiplerimiz Yangın Felaketinde Yardımlara Başladı
Ülkemizde Manavgat tan başlayarak Akdeniz bölgesini etkisi altında alan yangın felaketi sebebiyle Hizmet ekiplerimiz bölgelere…
30/07/2021
Ekiplerimiz çalışmalarını sürdürüyor
Manavgat'ta yanmak üzere olan ağaçlara, ekiplerimizin orada bulunması sonucu söndürüldü. Böylece…
02/08/2021
Bu yıl Yemen'de ki İnsani Yardım Faaliyetlerimiz
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak, yıllardır zulüm altında inleyen ve yoksullukla mücadele eden Yemen halkına bu zor…
Manavgat'taki Hizmet Ekibimizden yeni görseller
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak mobil aşevi araçlarımızla Manavgat'ta ve çevre bölgelerde meydana gelen…
04/08/2021
Antalya / Manavgat taki yangın bölgelerine İnsani Yardım Aracı göndermeye devam ediyoruz
Hiranur İlim & Hizmet Derneği ve Hiranur Vakfı olarak yangın bölgesindeki yardım faaliyetlerimizle kardeşlerimizin…
05/08/2021
Manavgat ta İnsani Yardım Çalışmalarımız Devam Ediyor
Yangın bölgesindeki yardım faaliyetlerimizle kardeşlerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Bölgede bulunan ekibimizle bugün…
06/08/2021
Hizmet ekiplerimiz gönül rahatlığı ile geri dönüyor
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak hizmet ekiplerimiz Antalya Manavgat'ta ve çevre bölgelerde meydana gelen yangınlar…
09/08/2021
Kastamonu'da Sel Felaketinin yaralarını sarmak için hizmetlerimize başladık
Hiranur Vakfı ile Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak Akdeniz bölgesinde yürüttüğümüz yardım faaliyetlerinin…
16/08/2021
Karadeniz'de Sel Felaketinin yaralarını sarmak için hizmetlerimiz devam ediyor
  Aşağıdaki butonlardan diğer bağışlarımıza bakabilir veya bize ulaşarak bilgi alarbilirsiniz
17/08/2021
Bozkurt'ta 4. gün: Günlük 5000 kişiye sıcak yemek için destek bekliyoruz
Hizmet ekibimiz Bozkurt'ta 4 gün boyunca gece gündüz demeden hizmet etmeye devam etmektedir. Günlük 5000…
18/08/2021
Adana dan İlim Talebelerimiz Geliyor
Adana kampında yaşayan kardeşlerimiz Hiranur Vakfımızda ilim eğitimi almak için yola çıktı. Hiçbir ücret…
19/08/2021
Bir destek ekibi daha yola çıkıyor sel bölgesine.
  Hiranur Derneği , Bozkurt'a sel bölgesine destek ekipleri göndermeye devam ediyor. Sizlerin destekleriyle Bozkurt'a…
20/08/2021
Devlet Erkânı Aşevi Hizmeti verdiğimiz Bozkurt'a Ziyarette bulundular
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Sn. @cbyfuatoktay, Çevre ve Şehircilik Bakanı Sn. @mkurumcsb ve Adalet Bakanı Sn. @abdulhamitgul #bozkurt'taki…
23/08/2021
Yusuf Kocaman Hocaefendi vefat etmiştir
Yusuf Ziya GÜMÜŞEL Hocaefendi’nin kıymetli talebelerinden, Sapancalı Yusuf KOCAMAN Hocaefendi 25 Ağustos günü…
26/08/2021
Kastamonu / Bozkurt'ta Gezici Aşevi aracımız Hizmete devam ediyor..
Hiranur Vakfı & Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak Ülkemizde yaşanan felaketlerin yaralarını siz değerli bağışçılarımız…
30/08/2021
Çad / N'Djamena' da Büyükelçilik Ziyaretinde Bulunduk
Çad ülkesinin başkenti N'djamena'de Hiranur Derneği olarak konsolosluğumuzu ziyaret ettik ve karşılıklı istişârelerde…
14/09/2021
Sn. Ahmet Karakaya ya Hoşgeldin Ziyareti
Sancaktepe ilçemizde göreve yeni başlayan kaymakamımız Sn. Ahmet Karakaya'ya hoşgeldin ziyareti gerçekleştirdik…
28/09/2021
Uganda Diyanet İşleri Başkanı  Şaban Ramazan Mubaje ile bir araya geldik
Hiranur Derneği olarak bugün Uganda Diyanet İşleri Başkanı  Şaban Ramazan Mubaje ile bir araya geldik ve projelerimiz hakkında…
Uganda'daki Partner derneğimiz ile bir istişare toplantısı
Bugün Uganda'daki "Partner derneğimiz ile bir istişare toplantısı gerçekleştirdik. Yaptığımız camilerin yanına…
28/09/2021
Uganda Jinja Müftüsü Sheikh İsmail Basoga'yı ziyaret ettik
Uganda'da bulunduğumuz ilk günden beri çalışmalarımıza her zaman destek veren Uganda Jinja Müftüsü…
29/09/2021
Uganda'nın Teso bölgesindeki halkla bir araya geldik
Uganda'nın Teso bölgesindeki halkla bir araya geldik. Kendileri bizleri çok hoş karşıladılar ve misafir ettiler. Daha…
Afrika'nın Dört bir Yanında Camii, Medrese ve Su Kuyusu Açılışlarımız
İbadetlerini ve eğitimlerini zor koşullar altında sürdürmeye çalışan ve içilebilir suya ulaşmakta sıkıntı…
16/10/2021
Afrika / Burkina Faso'daki Külliye'de Talebelerimize Çanta ve Kıyafet Yardımı Yapıldı
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak hayırseverlerimizin destekleriyle Burkina Faso külliyemizde eğitim gören ilim talebelerimizin…
18/10/2021
Uganda Evren Alkan ve Ailesi Külliyesi Açıldı
25/10/2021
Tanzanya'daki Medresemizde İcazet Töreni Gerçekleştirdik
Afrika'nın birçok bölgesinde çocuklar eğitim alabilmek ve beslenebilmek için dilenmek zorunda kalıyorlar.…
26/10/2021
Bosna Hersek'te Talebelere Gönderilmek Üzere Kurân-ı Kerim bağışlarınızı Teslim Ettik
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak Kurân-ı Kerim bağışlarınızı Dünya'nın dört bir yanında olduğu.gibi Bosna…
Uganda'da Çetin Alemin ve ailesi Külliyesi Açıldı
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak Afrika'nın en fakir ülkelerinden birisi olan Uganda'da Çetin Alemin ve ailesinin…
27/10/2021
KARDEŞLİK KÖPRÜSÜ Kardeş Derneklerin Vakfımızı Ziyareti ile Kuruldu
Hiranur Vakfı & İlim ve Hizmet Derneği olarak, Din Görevlileri Derneği, Medrese Alimleri Vakfı ve Trabzon Kur'an…
06/11/2021
Adana Sarıçam Geçici Barınma Merkezi'ni Ziyaret Ettik
Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak Suriye, Irak gibi yerlerden gelen 17 bin insanın yaşadığı, Göç İdaresi Başkanlığı'na…
15/11/2021
TİKA Tanzanya Koordinatörü Halil İbrahim Okur Beyi Ziyaret Ettik.
Bugün Hiranur İlim ve Hizmet Derneği olarak TİKA Tanzanya koordinatörü Halil İbrahim Okur Beyi makamında ziyaret ettik.…
02/12/2021
Filistin'deki Yetimlere Yardımlarınızı Ulaştırdık
Yüce Allah'ın bizlere emaneti olan yetim yavrularımızı dünyanın neresinde olursa olsun yalnız bırakmıyoruz. Hiranur…